Csörög a telefon.Helga az:"Itt áll a bringám a tárolóban már időtlen idők óta,gondoltam,odaadom neked,ha kell esetleg."Bringa?.....Jó.Elcaplatok érte.Első utam a szervíz:"Elavult.Cserélni kéne pár alkatrészt,főleg fékek."Mondom jójó.Aztán gyerünk.Hétvégenként,délutánonként....szóval,ha van időm és jó az idő....Egyre jobban bejön a hangulat.

Szóval így kezdődőtt.Azóta eltelt hat év.Négy éve lecseréltem szegényt egy újra.Elválaszthatatlanok vagyunk.Télen-nyáron,hétköznap-hétvégén,reggel-este.MINDÍG.Mindig bringázok.

Szabad vagyok:) Köszönöm Helga.

Neked mi jut eszedbe a bringáról?

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbeka11.blog.hu/api/trackback/id/tr62284262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helgus78 2010.09.10. 12:20:24

Nekem az jut eszembe a bringá(d)ról, hogy én adtam ... de jó vásárt csináltam ... cserébe kaptam egy sokkal jobbat.
Imádok tekerni, csak hát céltalanul, egyedül egy kicsit olyan ... nem is tudom.
H.

bandibatyatok 2010.09.10. 18:43:10

na nekem meg ma reggel ti jutottatok eszembe, bringával mentem a gyárba (rózsa u. -> osski = 14 km, 35 perc), és ott mentem el a kisbéka üzem mellett...

jó sok bunkó volt, de jól nem érdekelt, nagyon jó volt tekerni egyet. :)

aztán pörögjön ez a blog, majd jövök buzulni néha!

norbonc 2010.09.10. 20:36:26

Mindíg szívesen látunk Bandikám:)
Rakjad csak neki.Mindennap.:)

landi18 2010.09.13. 08:36:31

Jó lett a post Norbikám, és milyen igaz! :-) Bár én nem vagyok olyan megszállott mint Te, de az tény, hogy mikor bringán ülök, szabadnak érzem magam, és boldognak. :-)
süti beállítások módosítása